RÅÅ IDROTTSFÖRENING
Pojkar och flickor födda 2019

Välkommen till Råå IFs pojkar och flickor födda 2019
Info om träningar/aktiviteter

Välkommen att träna med oss! Vi är idag ca 45 glada fotbollskillar och tjejer som tränar 1 gång i veckan på Lördagar på Råå IP A-plan.

Var: Råå IP,
Tid: 09.30-10.30
Se kalender för träningstider
Säsongen startar den 6 April

Kontakta våra tränare om du vill testa på och spela med oss. Se tränarnas kontaktuppgifter under fliken kontakt.

Vår träning

Vi främjar att barnen ska ha rolig stund, där vi vill skapa en lek kring och med boll. Vi växlar lekfulla övningar med matchspel och försöker få så mycket bollkontakt vi bara kan.

Vid frågor kontakta kansli på info@raaif.se eller kontakta tränarna i PF2019 under kontakt

Anmälan till vårt lag
Nya spelare är alltid varmt välkomna! (även mitt i säsong). Kom ner och prova på innan ni bestämmer er. Kontakta tränare eller kansli för mer information. ni hittar tränarnas kontaktuppgifter under fliken kontakt.

För att anmäla sitt barn till gruppen. Gör enligt nedan eller kontakta kansliet.

Anmälan/registrering via "Bli medlem" på hemsidan:

Vill du som förälder hjälpa till antingen som tränare eller som lagföräldrar? Bara prata med oss lagledare. Vi har stort behov att att få in både tränare och föräldrar som vill engagera sig mer i laget och klubben.

Hälsningar
Tränarna